Ո՞վ ե մ ես

Ես Արեգն եմ, ծնվել եմ 2001 թվականի փետրվարի 7-ին,  սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի 12-րդ դասարանում, նաև աշխատում եմ Հայաստանի Հանրային Հեռուստաընկերությունում։ Ինձ շատ հոգեհարազատ ու սիրելի է արվեստը, դրա բոլոր ճյուղերը։ Նաև ինձ շատ հետաքրքիր են միջազգային հարաբերությունները և քաղաքականությունը։ Խոսում եմ 4 լեզուներ, մեկ տարի ապրել եմ Չեխիայի հանրապետությունում։ Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում պատանեկան խորհուրդի անդամ եմ, զբաղվում եմ կամավորությամբ ՄԱԿ-ի հայկական ասոցիայաում, Կարմիր խաչի ասոցիացիայում և Երիտասարդ Եվրոպացի դեսպան եմ։ Ինչպես կռահեցիք գռաֆիկս բավականին խիտ է, սակայան անպայման գտնում եմ ժամանակ երաժշտության և ընկերների համար։ Դպրոցը ավարտելուց հետո դինելու եմ Երևանի Թաթերական համալսարան, պատրաստվում եմ սովսրել Արվեստի կառավարման բաժնում։ Ունեք շատ երազանքներ, սակայն չեմ խոսի դրանց մասին, ինչքան քիչ գիտեն դրանց մասին այդքան դրանց իրականանալու հավանականությունը մեծ է։ Կյանքին նայում եմ դրական հայացքով։ Իմ կարծիքով կյանքում ամենակսրևոր բանը դա մարդու ազատությունն է, և ֆիզիկապես և հոգեպես, ես վստահ եմ, որ մարդու իրավունքները միշտ պետք է հարգել և հարկ եղած դեպքում դրանք պաշտպանել։ Մի խոսքով, փորձում եմ անել ամենը իմ ուժերում կյանքը վայելելու և մյուսիների համար ավելի հետաքրքիր ու անվտանգ սարքելու համար։ 125A9E66-F855-46B9-84FA-F75B05995B9C

Leave a comment